15 Mayıs 2013 Çarşamba

HANGİSİNİ İSTERSİNİZ...

Sakız Ceviz Deniz 'i açalı neredeyse 1 sene olacak. Her ne kadar yoğun çalışma hayatı ve seyahatlerden sürekli yazma fırsatı bulamasamda okuduklarımı buradan paylaşmaya çalışıyorum.Bu zaman zarfında beni yalnız bırakmayan herkese çok teşekkür ederim. 1 yaş kutlaması olarak beni takip eden arkadaşlara bu kitaplardan bir tanesini vermek istiyorum.


Cehennem : Dan Brown
Her Temas İz Bırakır : Emrah Serbest
Ejderin Arzusu : G.A Aiken
Beni Hep Sev . Pinkfreud 

27 Mayıs'a kadar çekilişe katılmak isteyen takipçiler e-postalarıyla beraber bu postun altına yorum bıraksın lütfen.Herkese bol şans..

12 yorum:

  1. Çekilişe bende katılmak istiyorum. Takibimdesiniz.
    Ejderin Arzusunu kazanırsam çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. Çekilişinize katılmak istiyorum.Sizi izlemeye aldım.Emrah Serbest tercihim olur.

    YanıtlaSil
  3. Sizi takip ediyorum. Kazanırsam Her Temas İz Bırakır'ı isterim.Parmaklar çapraz beklemedeyim.

    YanıtlaSil
  4. Ben de çekilişe katılmak istiyorum, sizi takibe aldım :)
    Eğer kazanırsam da; Dan Brown - Cehennem kitabını istiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba, vikitapta tamamen tesadüfen gördüm sizi. cehennemi merakımdan yoruma bakmak istedim. o halde bu bir işaret, cehennem için çekilişe hazırım :))

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar ben de izleyiciniz oldum. Kazanırsam (ki şimdiye kadar hiç çekiliş kazanamadım:( Dan Brown-Cehennem'i almak isterim.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba :)
    Ben de katılmak isterim.Dan Brown-Cehennem'i seçiyorum :)

    saganak_240@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Dan Brown delisi bir kitap kurdu olarak, Görünce katılmadan edemeyeceğim bir çekiliş oldu. Şansımı denemek isterim açıkçası. Umarım Cehennem benim olur :)) Nasıl bir cümle oldu ki bu? :)

    metalbebek@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. 1. yaşınız kutlu olsun daha niceee yıllaraaaa :) ben çekiliş dışıyım bi selam yeter :))

    YanıtlaSil
  10. İyi ki doğdun Sakız Ceviz Deniz. Ben de şansımı deneyip Cehennem diyeyim o halde.

    pbcelebi@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Çekilişle 4 kitap verilmesi ve bu çekilişe sadece 11 kişinin katılması! Ne yazıkki geç haberim oldu, bir daha da böyle yüksek bir şans oranını bulabileceğimi zannetmiyorum. Böyle kitaplar verirken, daha çok tanıtım yapmalısınız bence :)

    YanıtlaSil