24 Aralık 2013 Salı

OCAK OKUMALARI


Ocak ayında Kitap Kardeşliği ile Nazan Bekiroğlu'nun Nar Ağacı'nı okuyacağız.
Daha önce yazarın La:Sonsuzluk Hecesi'ni almıştım ancak fırsat bulup henüz okuyamadım.Nar Ağacı ile yazarı ilk defa okuyacağım.  
Katılmak isteyen arkadaşlar instagram.com/kitapkardesligi hesabından ya da kitapkardesligi2013.blogspot.com'dan etkinlik için bağlantı kurabilir.


İlk defa katılacağım Kitap Ağacı grubunda Ocak Ayı için yapılan oylamada Oğuz Atay'ın Tutunamayanlar'ı seçildi.Bu etkinliklerle kendi okuma listemden uzaklaşsam da birlikte okumak çok keyifli.Uygun olduğum zamanlarda Kitap Kardeşliği'nin aylık okumalarına katılmaya çalışıyorum.Paylaşımlar çok güzel.

Kitap Ağacı grubunu iseVikitap'ta görmüştüm.Sevgili Pınar'da bloğunda bahsedince bu ay ben de katılmak istedim.İncelemek isteyen arkadaşlar 
http://instagram.com/kitapagaci
www.kitapagaciyiz.com
adreslerine bakabilir.
Bulundukları şehirlerde çok hoş etkinlikler düzenliyorlar.







2 yorum:

  1. Bu gruplara bende katıldım. Birlikte okumak çok güzel ama maalesef "Tutunamayanlar"ı okuyamayacağım. Bu ay katıldığım etkinliklerden dolayı bayağı sıkıştım gibi:((
    Nar Ağacı sanıyorum kolay okunacak bir kitap. Bu nedenle onu araya sıkıştırabilirim ama "Tutunamayanlar" kolay okunmaz değil mi?

    YanıtlaSil
  2. Ben de biraz sarkıtmayı göze alarak başlayacağım:) 15 sene önce çok rahat okuduğumu hatırlıyorum.Bir de bugünkü bakış açımla tekrar okumak istiyorum.Nar Ağacı'nın ben de daha kolay ilerleyeceğini tahmin ediyorum.Bakalım nasıl geçecek :)

    YanıtlaSil