9 Nisan 2014 Çarşamba

KRAMPONLU CESET - CELİL OKER

Kitap Ağacı Mart buluşmamızdan payıma düşen kitaplardan biri de Cemil Oker’in Kramponlu Ceset’iydi.Böylece Remzi Ünal’la ben de tanışmış oldum.
Remzi Ünal, Cemil Oker kitaplarının dedektif kahramanı,uçuş similasyonlarına ve aikidoya merakları eski bir pilot.
Karasu Tekstil ‘in sahibi tarafından Karasu Güneş Spor- Merkez İdmanyurdu maçında şike yapılacak mı diye tutuluyor. Olayı araştırmaya başlayan dedektifimiz bir de araştırma sırasında cinayet işlenince işin içinde başka şeyler olduğunu fark ediyor.
Kitap kısa ve rahat okunuyor ancak ben kitabı polisiye anlamda zayıf buldum  Remzi Ünal’ın başka maceralarını da okumak ve Celil Oker’i öyle değerlendirmek istiyorum. Bu kitap 1999'da Kaktüs Kahvesi Polisiye Roman birinciliği almış. Haksızlık etmemeli tabii ama yabancı yazarlara alışınca polisiyede adrenalini yüksek kitaplar beklentisine girmemek elde değil.Bizimkilerden henüz bu tempoda yazanı okumadım maalesef.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder