30 Nisan 2014 Çarşamba

SAZAN MEVSİMİ - SELİM ÇİPRUT

Erol Çelikten sonra hiç vakit kaybetmeden geçtiğimiz cumartesi yaptığımız Kitap Ağacı Nisan etkinliğinin konuk yazarı Selim Çiprut’a geçiyorum.
Senarist-yazarın As-Maça (dram),Civa (polisiye-gerilim),Ben Cognatus (fantastik) ve Sazan Mevsimi (komedi) olmak üzere her biri farklı türde yazılmış dört kitabı bulunuyor.Bir arkadaşının önerisiyle tersten giderek  senaryolarını romanlaştırıyor.
Sazan Mevsimi yazarın son kitabı;tam anlamıyla bir Scary Movie.
Polislerimiz Saffet ,İzzet ve emekliliğine gün sayan tecrübeli Cevat Komiser kesik bir elin peşine düşüyorlar.Av mevsiminin ana omurgasında New York’ta Beş Minare, Issız Adam, Arka Sokaklar, Aşk-ı Memnu, İffet, Ezel,Survivor gibi pek çok yapımla dalga geçilerek oluşturulmuş bir kurgusu var. 
Yazarın diğer kitaplarını okumadım ancak Sazan Mevsimi komedisi bana çok hitap etmedi. Ortada bir emek var yazara da çok haksızlık etmek istemiyorum ancak ben bu tarz kurguları ne filmlerde ne  de kitaplarda seviyorum.
Toplantıda As Maça’yı okuyan arkadaşlar çok beğendiklerini söylediler. Onu da okuyup yazar hakkında daha objektif bir karar vermek istiyorum.




2 yorum:

  1. yaa ama ben de bu yazarları okumak istiyorum ama zaten sen olmasan haberim de olmayacakmış kendilerinden , teşekkür:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için ben teşekkür ederim. Ben de senin kıymetli bloğun sayesinde bilmediğim bir sürü yazardan haberdar oluyorum.

      Sil