16 Temmuz 2014 Çarşamba

ROMANTİK İRONİ - TUBA AKYOL


Ben bu kitabı okurken çok güldüm.Tuba Akyol kitabı 4 mevsime ayırdığı halde çıtır çıtır bir yaz kitabı olmuş Romantik İroni.Hele de şöyle deniz kenarında bir tatilde okuma şansına sahipseneniz değmeyin keyfinize.
Instagramda belirttiğim gibi erkeklere hitap eder mi bilmem,çok kadın kadın bir kitap.Kadın gözünden her şey ama önce erkekler ve ilişki tabii. Hemen her kadının merkezindeki konu..
Günlüğümsü diyebilirim her şeyden kısa kısa.Yaptığı farklı,düşündüğü farklı kadın beyni konuşuyor bazen..Karşısındakine söyleyemediğini alter ego gibi içindeki ses söylüyor 
Kadın işte ;sonuçta maydanoza bir buket çiçek muamelesini hangi erkek yapar ki…
Aslında çok güzel bir noktaya parmak basıyor."Ayrılık sevginin değil hayat karşısında artık yan yana omuz omuza el ele durma arzusunun bitmesi demek.Sevgiyi bitiren nefrete dönüştüren ayrıldıktan sonra ayrılamamak". Hepimizin yaşadığı kadınlara bir o kadar tanıdık gelen ayrılamama durumu yani J
Ya çalışmak ? 
"Niye sigara içmeyeyim
Çünkü sağlığa zararlı
Çalışmak da öyle yoruyor "J ah hepimizin hayali şu yaz sıcağında şehirden ofislerden kurtulup kendimizi bir deniz kenarına atmak sevgili/koca/müstakbel ile romantik bir tatil yapmak…
Ama romantizm filmlerden aşırılmış!Yoksa öyle değil mi ; bilmem bir okuyun derim…
Adıma imzalı gönderilen Romantik İroni için Tuba Akyol ve Nar Kitap'a çok teşekkürler.

5 yorum:

  1. bu isme imzalı kitaplar daha bir hazla mı okunuyor , bana mı öyle geliyor, duymamışım yazarı sayende farkına vardım , sağolasın , bakarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Objektif olamam diye tedirgin oldum aslında ama hem kitap keyifli hem de böyle imzalı olunca tadından yenmiyor :) Sevgiler

      Sil
  2. aaay keyifliymiş okurum ne güzel konular :) o fotoyu sen mi çektin oh oh hayat da sana zor yani. ne güzel çanta. kitap da tam deniz veya havuzluk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben çektim :) Tatildeydim o zaman. İşte koca sene çalışıp böyle 1 hafta bile çalabilmek zamandan çok zor oluyor :)) Kitap keyifli gerçekten.Aslında biraz senin yazım tarzına da benziyor.

      Sil
    2. ben de öle hissettiiim du okuyim :)

      Sil