27 Aralık 2018 Perşembe

MICHAEL CONNELY KİTAPLARI


Ne zamandır aklımda olan Michael Connelly kitaplarının okuma listesini de  her seferinde notlarıma bakmamak için buraya giriyorum. 
Daha önce okuyup yorumladıklarıma link verdim.Yorumladıkça da vermeye devam ederim. Yeni çıkan kitapların çevrilmemesi,çevrilmiş olanların bazısının baskısının bulunmaması,yeniden basılmaması,basım yıllarının listeye uymaması gibi sebepler bu seriyi zaten iyice karmaşıklaştırıyor.Çoğunu okuduğum halde hangisini okudum okumadım ben de karıştırıyorum.Umarım liste bu şekilde hepimizin işine yarar.

Harry Bosch serisi
·         1992 The Black Echo (Tünel Fareleri)- Nemesis'den çıkan son çıkan baskıda Kara Yankı 
                                                                       olarak çevrildi.
·         2000 A Darkness More Than Night (Hile) - Önce Terry McCaleb serisinden Kan Bağı'nı                                                                                      okumanızı öneririm.                  
·         2003 Lost Light (Kaybolan Işık)
·         2004 The Narrows (Darboğaz)
·         2005 The Closers (Faili Meçhul)
·         2006 Echo Park (Unutulan Sesler)
·         2007 The Overlook (Kayıp Delil)
·         2009 9 Dragons (9 Ejder)
·         2010 The Reversal (Kuşkulu Delil)
·         2011 The Drop (Şüpheli Ölüm)
·         2012 The Black Box
·         2014 The Burning Room
·         2015 The Crossing
·         2016 The Wrong Side of Goodbye
·         2017 Two Kinds of Truth
·         2018 Dark Sacred Night

Mickey Haller serisi
·         2005 The Lincoln Lawyer (Güneşin Karanlığında)
·         2010 The Reversal (Kuşkulu Delil)
·         2011 The Fifth Witness (Beşinci Tanık)
·         2013 The Gods of Guilt

Jack McEvoy serisi
·         1996 The Poet (Şair)   Bence Hile'den önce okuyun.
·         2009 The Scarecrow

Terry McCaleb serisi
·         A Darkness More Than Night (2001)
·      The Narrows (2004) - Darboğaz 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder