30 Nisan 2018 Pazartesi

KARANLIK TARAF - CODY MCFADYEN

Gölge Adam’la çok sevdiğim Smoky Barrett karakterini tekrar okumak için sabırsızlanıyordum.Kitaplarının basımı maalesef bizde çok geç yapılıyor.Karanlık Taraf aslında 2008’de yayınlanmıştı,biz ancak okuyabildik.Ben Gölge Adam'ı yorumladıktan sonra 2016'da The Truth Factory basıldı.
Daha önce uzun uzun anlattığım (burada) Silence of the Death'in basımı sürekli ertelenince  yayıncısı yazarın hastalığını gerekçe göstererek  kitabın yayınlanmayacağını duyurmuştu. Akibeti hakkında hala bir bilgi yok.

Karanlık Taraf’da Smoky’i daha kuvvetli  buluyoruz. Kaybettiği kocası ve kızından sonra hayata tutunmuş,görevinin başında.Uçakta işlenen bir cinayeti araştırıyor. Gölge Adam’a göre gerilim dozu kesinlikle daha düşük üstelik olayların seyri uzun süre benzer devam ederken acele bir finalle pat diye sonlanıyor. 
Ben bulmacayı biraz daha grift seviyorum sanırım.Ancak Smoky Barret’in hatırına kesinlikle okunur,bu kadına bayılıyorum ,kesinlikle bir süper kahraman değil , çok gerçek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder