19 Aralık 2018 Çarşamba

DEVRİALEM

Dünya kazan biz kepçe. Geçen ay ilk okumasını yaptığımız Kitap Ağacı Devrialem Kulübü kitaplarının listesini elimin altında olsun diye buraya ekliyorum. Hem belki listeden okuma yapmak isteyenler de çıkabilir.
Yorumladıkça link vereceğim ki merak edenler de bakabilsin.

Ayrıntılı bilgi isteyenler Sevgili Fatoş @fatosun_zamani ve Pınar @pinuccias ile iletişime geçebilirler. Şahane bir liste yapmışlar.


Kitabın Adı Yazarı Yazarın Ülkesi
İncir Tarihi Faruk Duman Türkiye
Hüznün Fiziği Georgi Gospodinov Bulgaristan
İbret Taşı İsmail Kadare Arnavutluk
Derviş ve Ölüm Meşa Selimoviç Bosna Hersek
Iza'nın Şarkısı Magda Szabo Macaristan
Çevengur Andrei Platonov Rusya
Bir Garip Aşk Öyküsü Carl Johan Vallgren İsveç
Deniz Kenarında Geyikler  Ralf Rothman Almanya
Kayboluş Georges Perec Fransa
Acı Bir Başlangıç Bu Javier Marias İspanya
İnci Gibi Dişler Zadie Smith İngiltere
Dublinliler James Joyce İrlanda
Alıklar Birliği John Kennedy Toole Amerika
Düşen Şeylerin Gürültüsü Juan Gabriel Vasquez Kolombiya
Mayta'nın Öyküsü Maria Vargos Llosa Peru
Ağla Sevgili Yurdum Alan Paton Güney Afrika
Küçük Şeylerin Tanrısı Arundhati Roy Hindistan
Nazlı Kar Junichiro Tanizaki Japonya
Cebelavi Sokağı'nın Çocukları Necib Mahfouz Mısır
Pusudaki Panter Amos Oz İsrail







2 yorum:

  1. Bir Garip Aşk Öyküsü, Acı Bir Başlangıç Bu, İnci Gibi Dişler, Nazlı Kar'ı okudum hepsi güzeldi, Küçük Şeylerin Tanrısı'nı yüz küsur sayfada yarım bıraktım, hiç sevmedim. Hüznün Fiziği'ni okumayı düşünüyorum sizin yorumunuza bakacağım. İyi okumalar, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Bitirince yazarım. Sevgiler:)

      Sil