5 Mayıs 2014 Pazartesi

ATEŞLE TANGO - AYŞE AKDENİZ



Kitap Ağacı grubumuzdan polisiye tutkunu bir arkadaşımız vasıtasıyla haberdar oldum bu yazardan.
“Mutlaka okuyun,bence Ahmet Ümit kadar popüler olması gereken biri ama işte artık yazmıyor” dedi.Kitaplarını almak istediğimde ise baskılarının tükenmiş olduğunu,kitapçılarda ve internet sitelerinde satılmadığını gördüm. Kitapları,Doğan Yayıncılık'tan çıkmış.Rüzgar,Kan ve Kelebek 2002’de Ateşle Tango ise 2004’de  basılmış .Sonra kitapları Gitti Gidiyor’daki sahaf dükkanların birinde buldum.
Öncelikle şunu söyleyebilirim; geniş hayran kitlesine sahip olabilecek bir yetenek.Polisiyenin erkek egemenliğine son verip çok popüler olabilirdi.Şimdi yazmıyor olması onu beğenenler açısından üzücü gerçekten.
Ateşle Tango,genel olarak psikolojik sorunları olan bir adamın yani Ferhat’ın hikayesi.Karısı ve sevgili tarafından terk edilince dedesinin Tepebaşındaki evine yerleşiyor ve orada hayran olduğu dedesinin hayatını yazmaya başlıyor.Kendi macerası 1930’larda geçen dedesinin macerasıyla kesiştiğinde biz de yazarın sürprizli ve heyecanlı hikayesini okumaya başlıyoruz..
Yazar hakkında İngiltere’de, Yorkshire-Bradford Güzel Sanatlar Akademisi Uluslararası Fuar Alanları Mimarîsi ve Grafik Bölümü’nü bitirdiği ve şimdi San Francisco’da yaşadığı haricinde ayrıntılı bir bilgi bulamadım.
Umarım şu an bir yerlerde yeni bir kitap yazıyordur. Sırada Rüzgar,Kan ve Kelebek var.Onu da okuyunca sizlerle paylaşacağım.

4 yorum:

  1. hımm var böyle yazarlar ya , okumuyoruz ya da satılmıyor diye küsüyorlar bazen ama küsmesinler ki, :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne yazarlar ,ne yetenekler var böyle isimlerini bile bilmiyoruz. O yüzden kitapseverlerin önerileri ve paylaşımları benim için çok değerli.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Hanife Hanım ben de yazdıklarınızı blogunuzdan keyifle okuyordum.Bizi çok mahrum etmeyin kendinizden:)

      Sil